Facebook
Youtube
Pinterest
Pinterest nagy
Google+
Blogger

A HYUNDAI-ról

HYUNDAI

 

Dél Korea, 1947.

 

Az ország felszabadult a Japán fennhatóság alól. Megkezdődhetett a II. világháború okozta károk helyreállítása - gyakorlatilag a teljes ország és ipar újraépítése.

 

Hogy a munkálatok elvégzésében részt vegyen, számos, ma is létező vállalkozás jött létre ebben az időszakban. 

 

Chung Ju-Yung is ezért hívta életre cégét, amelynek a Hyundai (= korszerű, modern, haladás) nevet adta.

 

A Hyundai egy klasszikus ázsiai csebol (chaebol), azaz családi alapítású nagyvállalat, csakúgy, mint a Samsung vagy a 3G

 

A kezdeti, építőiparban élért sikerek után a vállalat az ipar újjáépítésének több szegmensében is meg kívánt jelenni, ezért tevékenységi körét bővítve, több leányvállalatot hozott létre. Ilyen a mindenki által ismert Hyundai Motor Company ('67), illetve a Hyundai Heavy Industries ('73), a Hyundai Department Stores Group és a Hyundai Wacortec Company, amely egészséggel, wellness-el kapcsolatos termékek fejlesztésére és előállítására specializálódott.

 

Hyundai Wacortec Company

 

Cégünk elsősorban a Hyundai Wacortec termékeit értékesíti úgy magán személyek, mint vállalkozások számára. A Hyundai márkanevet Magyarországon leginkább autókkal kapcsolatban ismeri a nagyközönség. Azt kevesen tudják, hogy a Hyundai wellness termékeket gyártó részlege a világ 30 országában értékesíti kiváló minőségű termékeit, többek között víztisztító berendezéseket, a kisebb teljesítményű, háztartásokba való készülékektől egészen a nagyvállalatok számára tervezett, több ezer liter/óra kapacitású készülékekig.

 

Ez az ágazat, híven a Hyundai névhez, termékeik fejlesztésénél a kiemelkedően magas minőség mellett a korszerűsítést is szem elé helyezte, így nem csak megbízhatóság és praktikusság, de esztétika is jellemzi őket. Többek között a víztisztítók területén is elmondható róluk, hogy egy fejhosszal a konkurencia előtt járva, maximálisan elégíti ki a vásárlók igényeit - és nem utolsó sorban, képes biztosítani az egyik legjobb ár-érték arányt a piacon.

 

Hyundai Motor Company

 

Az első modell, a neves brit tervezőkkel és a Ford Motor Company-vel együttműködésben készült Cortina, 1968-ban került piacra.

 

1975-ben gördült le a gyártósorokról a Pony, ami óriási sikereket aratott Kanadában, megalapozva ezzel a nemzetközi terjeszkedést.

 

A járműgyártással foglalkozó cégcsoport napjainkra a világ negyedik legnagyobb autógyártója: csupán az Ulsan-ban található gyár kapacitása meghaladja az évi 1,6 millió darabot. A világ 193 országában találhatunk Hyundai szalonokat, az ágazat által foglalkoztatottak száma meghaladja a 75.000 főt. 

 

Hyundai Heavy Industries

 

1974-ben engedték vízre a cég első, saját építésű hajóját, és mára a HHI a világ elsőszámú hajógyára.

 

A hajótervezés és építés mellett ez az ágazat felelős a cégcsoport "zöld energiával" kapcsolatos kutatás-fejlesztéséért is.

 

ASAM MEDICAL CENTER

 

A cég egészségmegőrzéssel kapcsolatos termékei sem minden előzmény nélkül kerültek piacra - az alapító a társadalmi felelősségvállalás jegyében elkötelezte magát az egészségügy mellett, amikor is megalapította Korea legnagyobb egészségügyi intézményét, az ASAM MEDICAL CENTER-t, továbbá 6 másik kórházat.

 

Napjainkban az ASAM 1300 kutató tudományos munkájához biztosítja a hátteret és felszereléseket, akik különböző gyógyszerek, diagnosztikai technikák és klinikai kezelési eljárások fejlesztésén dolgoznak.

 

Sport

 

Az autógyártók és tervezők versenysportjában a Hyundai a WRC-ben (World Rally Championship) képviselteti magát jelentős sikerekkel. Versenykategóriájában főbb riválisai a Ford, Mitsubishi és Subaru.

 

A vállalat a sport szponzoráció területén is jelentősen képviseli magát: számos sportszövetség és sportesemény mellett elsősorban a FIFA, a FIFA World Cup és UEFA élvezi a cég támogatását.

 

 

Kedves Fogyasztótársaim!

 

Mint a víztisztító-, vízadagoló-, légtisztító berendezések és egyéb életjobbító termékek világvezető specialistája, mi a HYUNDAI Wacortec. Co. Ltd., elsősorban ügyfeleink egészségét tartva szem előtt, gyakorlatilag megalapulásunk óta kiemelkedően jó hírnévnek örvendhetünk, melyet termékeink széles választéka, a magas minőség, fejlett technikánk valamint elkötelezettségünk biztosított számunkra.

 

Hyundai márkanéven, ami mára Korea nagy vállalatainak szimbólumává vált, termékeink olyan nagy választékban kerültek/kerülnek exportra, hogy ösztönözve voltunk - vevőink igényeinek a lehető leggyorsabb kiszolgálása érdekében - mester-eladói hálózatunk kiépítésére.

 

Arra köteleztük el magunkat, hogy termékeink gondos tervezésével, tartósságával és megfizethető árával minél inkább az Önök hasznát szolgáljuk, így biztosítva egy jobb életminőséget.

 

Mottónk - Pontosság, Műszaki innováció, Minőségbéli fölény és Tökéletes szolgáltatás - jelzi, mindent megteszünk annak érdekében, hogy jóléti termékeinkkel szennyeződésmentes, tiszta, friss vizet és levegőt biztosítsunk, így segítve ügyfeleinket egészségük megőrzésében.

 

Folyamatos érdeklődésüket és támogatásukat nagyra értékeljük, és cserébe arra törekszünk, hogy mi is a legjobbat nyújtsuk Önöknek.

 

Köszönettel,

    Elnök és CEO  

       Y. S. Shin