Facebook
Youtube
Pinterest
Pinterest nagy
Google+
Blogger

Általános Szolgáltatási Feltételek

 

A Webáruházban történő megrendelés leadásával Ön a CleanWay Magyarország Kft., továbbiakban a Szolgáltató Vásárlójává válik.

Megrendelése a távol lévő felek között megkötött, kötelező érvényű szerződésnek minősül és fizetési kötelezettséggel jár.

A megrendelés elküldésével egyidejűleg, a Megrendelő automatikusan elfogadja az ebben a dokumentumban szereplő Általános Szerződési Feltételeket.

Amennyiben nem magyarországi illetőségű, kérjük, tanulmányozza át z Önre vonatkozó, ide illő helyi jogszabályokat.

 

Kérjük, olvassa el figyelmesen az alábbi tudnivalókat!

Az Eladó (Szolgáltató):

CleanWay Magyarország Kft.

Telephely: 1173 Budapest, Összekötő út 6/a.

Adószám: 22635844-2-42

Telefon: 70/565-3767

e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Weboldal címe:

coventina.hu

 

A Vevő:

A webáruházban regisztrált és megrendelést leadó bármely – jogaiban nem korlátozott – természetes vagy jogi személy.

 

A szerződés tárgya:

A CleanWay Magyarország Kft. tulajdona a coventina.hu néven üzemeltetett internetes áruházban található valamennyi termék, vagy szolgáltatás. Ezek tulajdonságai, jellemzői a hozzájuk tartozó konkrét oldalon találhatóak meg.

 

Vételár, fizetési feltételek

A cikkek mellett feltüntetett árak az adott árucikk vagy szolgáltatás bruttó (Áfa-t is tartalmazó) vételára.

A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a szállítási költséget.

A vételárhoz a szolgáltatás helye (más ország) vagy más hatályos törvények szerint esetlegesen egyéb adó (vám, stb.) adódhat hozzá.

 

Fizetés

A vételár kiegyenlítése a vásárló által a webáruházban kiválasztott formában történik:

Előre átutalással

Utánvéttel

Bankkártyával, az OTP Mobil Kft. tulajdonában lévő Simple online fizetési rendszerén keresztül

A megrendelés feldolgozása után minden esetben küldünk egy visszaigazoló e-mailt, melyben megadjuk a bankszámlaszámunkat, a fizetés módjától függően a kifizetett, vagy fizetendő összeget, és a megrendelés számát, amit az utaláskor a közlemény mezőbe kell beírni. A megrendelés szám, az Ön ügyfélszáma is egyben.

A vásárolt termékről kiállított számlát a csomagban helyezzük el.

Cégünk elektronikus számlázást is alkalmaz, ami környezetbarát és a mindenkori jogszabályi előírásoknak is megfelel. Elektronikus számlákat többnyire azon ügyfeleinknek küldünk, akik a havi díjfizetéses csereszűrő programot választják. Ezeket a számlákat a Számlaközpont Zrt. szerverén keresztül továbbítjuk ügyfeleinknek arra az e-mail címére, amit a regisztrációkor megadnak. Bármilyen panasz esetén minket kell keresni a számlázással kapcsolatban, mint a számla kibocsájtóját.

 Bankkártyás fizetés (Simple Online)

Elfogadom, hogy a CleanWay Magyarország Kft. (1172 Budapest, Liszt Ferenc utca 3.) által a coventina.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Teljesítési feltételek, határidő, garancia

Rendelés menete:

A megrendelni kívánt termékeket a termékinformációs oldalon található „Kosárba rakom” feliratú gombbal, a darabszámot megjelölve tegye a kosárba. Ekkor a rendszer felkínálja a tovább vásárlás, vagy a kosár megtekintése lehetőséget. A kosár tartalma oldalon talál lehetőséget akciós kuponjának megadására, amennyiben valamilyen akció keretében rendelkezik ilyennel. A szövegmező melletti „Küldés” gombra kattintás után a rendszer módosítja a vételárat az akciós árra. A pénztár gombra kattintva megjelenik az űrlap, amit mindenképpen ki kell tölteni, hogy a megadott adatok alapján ki tudjuk állítani a számlát és át tudjuk adni a terméket. Vagy ha már regisztrált partner, akkor be tud jelentkezni ezen az oldalon. Az űrlap alján olvassa el, majd pipálja ki az „Általános Szolgáltatási Feltételek” jelölő négyzetet, ezzel tudomásul véve a feltételeket. A következő megjelenő oldalon tudja véglegesíteni a rendelését és szintén itt van lehetőség nekünk üzenni a „Megjegyzések” mezőbe írva.

A fizetési módtól függően tovább kerülhet a Simple oldalára, ahol végre tudja hajtani a fizetést, ha ezt az opciót választotta. Ha az átutalásos fizetést választotta, akkor az e-mail-ben elküldött adatok alapján tudja kifizetni a vételárat internetbankon keresztül online, vagy személyesen befáradva egy K&H Bank fiókba. Ebben az esetben vigye magával az e-mailben szereplő adatokat! Utánvétes módszert választva a futárnak egyenlíti ki a termék vételárát, közvetlenül a kézbesítéskor.

Nem tudunk felelősséget vállalni a hibásan, vagy hiányosan kitöltött szállítási cím és egyéb adatok elégtelenségéből adódó szállítási késedelemért.

Utalás esetén a termék ellenértékének bankszámlánkra történő beérkezése után 5 munkanapon belül szállítjuk. A szállítás pontos időpontjával kapcsolatban érdeklődjön telefonon nálunk (70/565-3767), vagy a GLS futárszolgálat diszpécserénél az alábbi számon: 802-0265.

 

Szállítás

Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz az ország egész területén. A szállítás költsége előre utalás, vagy bankkártyával történő fizetés esetén 990 Ft. Utánvétes fizetési opció választása esetén 1490 Ft. Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj. Szállítással kapcsolatos árváltoztatás jogát fenntartjuk.

 

Garancia:

Az általunk forgalmazott víztisztító berendezések forgalmazójaként a mindenkori törvényi rendelkezések értelmében 1 év jótállást vállalunk minden olyan készülékekre, melynek értéke meghaladja a 10.000 Ft-ot. Ez azt jelenti, hogy az ilyen készülékek összes alkatrészére egy év garanciát vállalunk, kivéve a csereszűrőket. Mivel minden csereszűrőnek megvan időben is határozva a szavatossági ideje és ez olykor csak hat hónap, vagy egy év, ezeket az előírás szerinti időpontokban kell cserélni.  A nem előírt időben cserélt szűrők károsan befolyásolhatják a készülék működését.

Mivel ezeket a készülékeket üzembe kell helyezni a működtetésükhöz, ezért a jótállás az üzembehelyezés napjától kezdődik, amennyiben a telepítést vállalkozásunk végzi el. Amennyiben a vásárló maga vállalja üzembe helyezni a megvásárolt készüléket, abban az esetben a jótállási jegyet a vásárlás dátumával ellátva adjuk át a megvásárolt termék számlájával együtt vásárló részére.

A jótállás, a jótállási idő egy éve alatt minden a berendezésben található alkatrészre vonatkozik. Ezeket díjmentesen cseréljük. A főbb alkatrészek kivételével, mint például a csaptelep, rendszerint a jótállási időn túl is díjtalanul látjuk el ügyfeleinket. Ezért mindenképpen arra kérjük vásárlóinkat, hogy meghibásodás tapasztalása esetén keressenek fel minket elérhetőségeinken keresztül!

A készülékben cserélhető filterek vannak, melyeknek a csereidőpontjuk gyári és OKI előírások alapján vannak meghatározva, ami olykor csak hat hónap. Ezért értelem szerűen ezekre is vonatkozik a jótállás, abban az esetben, ha gyárilag hibásak. Például törött, vagy nem folyik át rajta a víz és emiatt nem működik a készülék.

Szakszerűtlen beszerelés miatt keletkező esetleges károkért, meghibásodásért, bármilyen okból történő vízkár okozásáért felelősséget nem vállalunk. Az olyan okból meghibásodott, vagy törött alkartészekre garanciát nem vállalunk, melyek a szakszrűtlen kezelés következményeinek eredménye (Pl. túlfeszítés, vagy elejtés miatt törött alkatrész). Bármely okból bekövetkező vízkár okozásáért felelősséget nem tudunk vállalni. Az ilyen esetek kártalanítását vásárló, a saját bíztosító társaságánál kezdeményezheti.

 

14 napos pénz visszafizetési garancia

Elállási jog a (45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 20 §) értelmében

Minden általunk forgalmazott víztisztító, vízszűrő, zuhanyszűrő berendezést 14 napon belül indoklás nélkül visszavásárolunk. A rendelkezés kimondja, hogy a tizennégy nap, a termék vásárló kézhezvételének napjától számít. Ebben az esetben arra kérjük a tisztelt vásárlókat, hogy a terméket lehetőleg eredeti csomagolásáan és hiánytalan tartozékokkal szolgáltassa vissza hozzánk e határidőn belül. 

Az elállási jogát a vásárló az elállási nyilatkozat nevű nyomtatvány kitöltésével teheti meg.

Az elállás esetén a terméket a vásárlónak kell visszajuttani, vagy visszahoznia telephelyünkre. Ennek költségei a vásárlót terhelik.

Az eredeti csomagolásban hozzánk visszajuttatott termék ellenértékét 5 munkanapon belül banki átutalással visszafizetjük a vásárlónak.

Mikor nem élhet a vásárló a 14 napos elállási jogával?:

29.§ (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát :

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; 

A víztisztító berendezések beüzemelése esetén, a készülékbe, annak zárt rendszerű filtereibe, tartályába hálózati csapvíz víz kerül, mely eltávolíthatatlanul benne marad. Ezért a készülék beüzemelése után a filterek használtsága miatt jelentős értékcsökkenés következik be a termék árában. Ezért a beüzemelt készülékek esetében vásárló nem érvényesítheti 14 napos elállási jogát. Csak abban az esetben, ha a készüléket nem üzemelte be.

Bármely ügyfél joga, hogy 14 napon belül visszakapja a pénzét a vásárolt készülékért cserébe, amenyiben meggondolta magát és el szeretne állni a vásárlástól. Erre akkor van lehetőség, ha a készülék még nem lett üzembe helyezve és eredeti csomagolásában visszajuttatják hozzánk. Amennyiben a készüléket beüzemelték, nincs mód a pénz visszafizetésre, mert a termék használatba vételével jelentős mértékben csökken az értéke a használatba került csereszűrők értéke miatt. Így a használatba vett készülékre nem tudunk pénz visszafizetési garanciát nyújtani 14 napon belül sem. Ha a beüzemelést követően nem rendeltetés szerűen működik a készülék, akkor a garancia lép életbe és az üzemeltető garanciában javítja, vagy cseréli a készüléket a problémától függően. 

 

A havidíjas szűrőcsomagokra vonatkozó módosítások, megszűnés, felmondás

A havidíjas csereszűrő programot választó ügyfelek az alább leírt szerződési feltételeket magukra nézve kötelező érvényűnek tekintik, és tudomásul veszik a megrendeléssel egyidejűleg.

A havidíjas szűrőcsomagok esetén a havidíjakat minden hónap 10-ig kell megfizetni. Az aktuális számlákat a fizetési határidő előtt kb. 15 nappal küldjük ki ügyfeleinknek. Általánosan elmondható, hogy minden készülékben 6 havonta valamelyik szűrőt cserélni kell. Így minden hatodik részlet beérkezése után küldjük ki a csereszűrőket. Mivel a fizetési határidő 10-e, ezért rendszerint csak az aktuális csereszűrőket is csak 10- után szoktuk küldeni, mivel megvárjuk a havidíjak beérkezését. Késedelmes befizetések esetén a csereszűrő kiküldése is csúszik.

Az egyes készülékekhez opcionálisan választható a havidíjas szűrőcsere program. Ebben az esetben a csereszűrők árából 20% kedvezményt adunk. Ezzel kapcsolatos részletes leírás a „Havidíjas szűrők” menüpont alatt olvasható. A termékek részletes leírásánál minden esetben feltüntettük a csereszűrők havidíjait.

Ha egy készülékhez csereszűrő programot is rendelnek és a rendelés adott hónap 15-e előtt van leadva, akkor az első havidíjról kiállított számla a következő hónap lesz. Amennyiben ugyan ez a rendelés adott hónap 15-e után van leadva, az első havidíjról kiállított számla a rendelést követő második hónap lesz.

Minden havidíjas csereszűrő programot rendelő ügyfelet felkeresünk, mielőtt a program indul, annak tisztázása érdekében, hogy valóban ezt szeretné-e.

A 20% kedvezmény minden olyan ügyfélnek jár, aki havonta fizeti a havidíjakat. Azon ügyfeleink számára, akik nem szeretnének havi rendszerességgel fizetni szintén meg tudjuk adni a 20% kedvezményt, de csak abban az esetben, ha a részletek előre vannak kifizetve. Lehetőség van előre 3, 6, 12, 18 hónap kifizetésére is. A kifizetett időszak lejártát követően megkeressük ügyfeleinket a következő időszak befizetésével, vagy szerződés felmondásával kapcsolatban.

A havi rendszerességgel fizető ügyfelek az első díjfizetés alkalmával megbízzák a bankjukat egy állandó átutalási megbízással a havidíj összegével, legkésőbb 8-i utalási határidővel. A megbízás időtartamát annak megfelelően érdemes beállítani, amilyen készüléket vásárolt. Ez lehet 6, 12, vagy 24 hónap.

 

A havidíjas szűrőcsomagok felmondása:

Amennyiben valaki szeretné abbahagyni a havi rendszeres befizetést a termékhez tartozó szerződési idő (Bio-K esetében 6 hónap, UF,UFL gépek esetében 12 hónap, HRO, HROL, H300S, H300SL készülékek esetében 24 hónap) lejárta előtt, abban az esetben lehetősége van ezt felmondani 5 napos felmondási idő mellett. Ebben az esetben az utolsó szűrőcsere után befizetett összegeket nem áll módunkban visszafizetni. Azonban, ha a programot újra szeretné indítani, akkor a befizetett összegeket jóváírjuk neki.

 

Nem teljesítés:

Amennyiben a Vevő havi rendszeres befizetése nem érkezik meg a Szolgáltató számlaszámára, abban az esetben mindent megteszünk, hogy a kapcsolatot felvegyük, és a kialakult helyzetet tisztázzuk a Vevővel, mielőtt töröljük a programból. Ha a Vevő az összeg beérkezésére megjelölt határidő utolsó napját követő 10 napon belül nem jelentkezik a Szolgáltatónál, hogy tisztázza a kialakult helyzetet, illetve a Szolgáltató nem tudja felvenni a kapcsolatot a vevővel, vagy a vevő a további fizetést megtagadja, annak ki nem egyenlített számláit sztornózzuk. Az utolsó szűrőcsere óta befizetett összeget nem áll módunkban visszafizetni. Azonban, ha a programot újra szeretné indítani, akkor a befizetett összegeket jóváírjuk neki.

A 6, 12 vagy 24 hónap elteltével amennyiben nem mondja le a szűrőcsere előfizetést, a havidíj automatikusan folytatódik. A 6, 12 vagy 24 letelte után bármikor, 8 napos felmondási idővel felmondható a rendszeres befizetés, következmények nélkül. Azonban az utolsó szűrőcsere óta befizetett havidíjat visszatéríteni nem áll módunkban. Ha a programot újra szeretné indítani, akkor a befizetett összegeket jóváírjuk neki.

 

Vitás esetek rendezése, jogi kitételek

Vitás kérdésekben szerződő felek törekednek a mindkét szerződő fél előnyét figyelembe vevő permentes megegyezésre.

A szerződéskötés helye minden esetben Magyarország.

A szolgáltató fenntartja a jogot magának, hogy jelen ÁSZF-t bármikor megváltoztassa. Köteles azonban a változtatást közzétenni honlapján.

Bármely esetleges jogvita esetére felek – hatáskőrtől függően – kikötik a Fővárosi Bíróság, vagy a Pesti Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.