Facebook
Youtube
Pinterest
Pinterest nagy
Google+
Blogger

Házhozszállítás

 

Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, az alábbi díjszabás alapján:gls

Minden a webshopban megrendelt terméket díjazás ellenében tudjuk házhoz szállíttatni. A házhoz szállítás díját befolyásolja, hogy milyen módszerrel fizeti ki a terméket.

Ingyenes szállítás:

A háztartási víztisztító készülékkel rendelkező, és ezzel egy időben a havidíjas csereszűrő programban résztvevő ügyfeleink számára, a félévente esedékes szűrőcsomagokat ingyenesen szállíttatjuk házhoz. Erről a lehetőségről részletesebben ide kattintva olvashat.                                                                                                                                                                    GLS bankkártya                                                                                                                                                                                                 Szállítási díjak:


A szállítási díj 990 Ft, amennyiben a következő módszerekkel fizeti ki a terméket:

Előre utalás
PayPal
Bankkártyás fizetés a weboldalon keresztül, a rendelés leadásakor

A szállítás díja 1490 Ft, amennyiben utánvéttel a futárnak szeretné kifizetni a termék árát a kézbesítésnél.
Ebben az esetben kérjük, hogy igyekezzenek a pontos összeget előkészíteni a futár számára, hogy ezzel is segítsük a munkájukat, amennyiben készpénzel fizet. Az utánvétes csomagok árát lehetősége van a futárnál bankkártyával is kifizetni. Ezt a szándékát nem kell előre jeleznie, de a szállítási díj ebben az esetben is 1490 Ft. 
Lehetőség van a rendelt termék személyes átvételére is telephelyünkön, hétköznapokon 10 és 17 óra között. Ebben az esetben mindenképpen hívjon minket telefonon, hogy mikor kívánja átvenni a terméket, mivel előfordulhat, hogy épp nem tartózkodunk az irodában.

Címünk: 1173 Budapest , Összekötő út 6/a.
Telefon: 70/565-3767

Hogyan történik a szállítás:

A webshopban megrendelt és raktáron lévő termékeket igyekszünk 24 órán belül átadni a futárnak. Ez nem minden esetben sikerül, de törekszünk arra, hogy a megrendelt terméket minél hamarabb átvehesse.
A futárszolgálat másnap kézbesíti a csomagot a rendelésnél megadott címre.
Amennyiben nem találja a címzettet a megadott címen, a rendelésnél megadott telefonszámon, vagy e-mail címen megkísérlik egy újabb időpont egyeztetését a kézbesítéshez.
Összesen háromszori alkalommal kísérli meg a kézbesítést a GLS. A sikertelen kézbesítések után a csomag visszakerül hozzánk, melyet csak újabb szállítási díj felszámolása után tudunk ismét kiküldeni. Bár erre még nem volt példa.
A kézbesítések többsége 8 és 17 óra között történik, de lehetőség van 17 órai időpont utáni kézbesítésre is, kizárólag Budapesten, ha ezt külön jelzi nekünk a rendelésnél.

Hasznos ötletek a szállítással kapcsolatban:

  • A rendelésnél olyan címet adjon meg, ahol tartózkodni fog a várható kézbesítés időpontjában!
  • Ügyeljen, hogy a rendelésnél pontos címet, nevet, telefonszámot és e-mail címet adjon meg!
  • Ha 17 óra utáni kézbesítést szeretne és Budapestre kér szállítást, akkor kérjük a rendelésnél jelezze felénk ezt a kérését a rendelési űrlapon!
  • Ha bármi közbejön a GLS diszpécser szolgálatát is tudja értesíteni a változásról az alábbi telefonszámon: (06) 1-802-0265